Tulung ku...cemana kn mengilangkan text photomatix a? Sendiri nya ada..aku pakai plugin potomatix dlm CS3 ada jua cematu..pkai apps photomatix ada jua...kial2 ku mencari pat setting, option n segala yg ada a..nda ku belurih...huh...hampir2 stress belaja ku ni leh HDR a...hahaha...contoh nya dbawah a:
6 comments:
kau pki trial nya mmg la ada...aku ada serial number dia kasi aku alamat aku kasi dia nya serial number
yeah I think it's because your photomatix is on trial, bukan full version. u need to activate/register using a serial number tu bro. Drop me an email if u need further help =)
thanx 4 the answer..
aku cari tah serial no n crack nya..tp yg ku dpat virus..huhu..tarus delete e..
burt : ape dia punya serial no??
kau tadi YM aku kan...aku da bg dapat tak...kalau tak dapat kasi aku email kau aku forward kan file dia
try to dl the photomatix with keygen from here..
http://rapidshare.com/files/157125574/Photomatix.Pro.v3.1.Incl.Keygen-ViRiLiTY.rar
s167 : dapat udah bro..thanx...
Post a Comment