Lawa bro....shoot & deliver nie?
thanks bro, inda..sebenar nya orang berperahu atu nada..orang beperahu atu aku paste dari gmbar sebelum ku bertolak...inda sangka ada guna nya jua...heheheinda ketara kah bemanipulasi a??
FAKE!!!! Hehe!!! Lawa lawa lawa... but FAKE!!!! Hehehe!!
Hahahaha...inda kira..lebih kurang jua mcm menukar sky and rumput diMenara Airport...sapa tu a??Hehehehhehe..:P
rupaaanyaa! hahaha..=D nice2...hehehe..
Hahahaha..nice kn~~
hmmm tipu punya olang!! hahaha nda match bro eh.. mcm sajuk...disebalah atu haha bh buat sja tia yg org nda tapikir kn mbuat ah!! ;p
Hahahaha...ada lagi yang hebat dari ani lah..Hehehe..bukan plang aku tu..org lain~~
Post a Comment
8 comments:
Lawa bro....shoot & deliver nie?
thanks bro, inda..sebenar nya orang berperahu atu nada..
orang beperahu atu aku paste dari gmbar sebelum ku bertolak...inda sangka ada guna nya jua...hehehe
inda ketara kah bemanipulasi a??
FAKE!!!! Hehe!!! Lawa lawa lawa... but FAKE!!!! Hehehe!!
Hahahaha...inda kira..lebih kurang jua mcm menukar sky and rumput diMenara Airport...sapa tu a??
Hehehehhehe..:P
rupaaanyaa! hahaha..=D nice2...hehehe..
Hahahaha..nice kn~~
hmmm tipu punya olang!! hahaha nda match bro eh.. mcm sajuk...disebalah atu haha bh buat sja tia yg org nda tapikir kn mbuat ah!! ;p
Hahahaha...ada lagi yang hebat dari ani lah..Hehehe..bukan plang aku tu..org lain~~
Post a Comment