To: OFF and Lensamaman.Ngam kh Vertorama ku a?? hehehekamu handal a..comment kn n bgi tips atau advice spaya ku improve..Thanks!
ooOOooo!!! Pandai tia sudah!! Hehe!! I looked at it, it's pretty cool. Inda nampak stitchesnya so I guess you did well.Cuba buat lagi, manatau this was just lucky.. Hehe!!!
OFF: ok tu bro...selagi ada peluang..tatap ku cuba blik2..hehehe..neway, thanks..
Adeeehh... hebat yooo..tarus HDR lg tu!! hehehe... well done bro.. nda nampak stitchesnya..
maman: thanks..hehehe...batah ku nunggu comment dri kita a..hehehe..
Post a Comment
5 comments:
To: OFF and Lensamaman.
Ngam kh Vertorama ku a?? hehehe
kamu handal a..comment kn n bgi tips atau advice spaya ku improve..Thanks!
ooOOooo!!! Pandai tia sudah!! Hehe!! I looked at it, it's pretty cool. Inda nampak stitchesnya so I guess you did well.
Cuba buat lagi, manatau this was just lucky.. Hehe!!!
OFF: ok tu bro...selagi ada peluang..tatap ku cuba blik2..hehehe..neway, thanks..
Adeeehh... hebat yooo..tarus HDR lg tu!! hehehe... well done bro.. nda nampak stitchesnya..
maman: thanks..hehehe...batah ku nunggu comment dri kita a..hehehe..
Post a Comment