Niiice.... But I'd shoot this at night. Hehe!! How many photos did u use to make this one?
Yes bro, aku pun target dah kn shoot malam..planning tonight..tp Hujan~~hehe..klu bro outing sini..aku ikut..hehehe..erm..13 photo bro..hehe..bnyk kh tu?
13? For you? sikit tu eh.. Haha!!! Bah, think of where you wanna go and what to do. The next time I come back, I'll let you know... insyallah.. depending on how exciting your idea is.. Hehe!!!
Hahaha..buat2 nada idea ku e...Kamu saja bagi idea..aku follow aja..hehehe.
love it~~outing??? darling ewan ekut~~~ bleh??? hwihwihwi~~~=^_^=
buleh..ikut tah..hehe
Err.. no love ones allowed ah.. Karang lain karang d gambar.. Hehe!!!
Hehe..ok jua tu..kami jadi model..hahaha
Post a Comment
8 comments:
Niiice.... But I'd shoot this at night. Hehe!! How many photos did u use to make this one?
Yes bro, aku pun target dah kn shoot malam..planning tonight..tp Hujan~~hehe..
klu bro outing sini..aku ikut..hehehe..
erm..13 photo bro..hehe..bnyk kh tu?
13? For you? sikit tu eh.. Haha!!! Bah, think of where you wanna go and what to do. The next time I come back, I'll let you know... insyallah.. depending on how exciting your idea is.. Hehe!!!
Hahaha..
buat2 nada idea ku e...
Kamu saja bagi idea..
aku follow aja..hehehe.
love it~~
outing??? darling ewan ekut~~~ bleh??? hwihwihwi~~~=^_^=
buleh..ikut tah..hehe
Err.. no love ones allowed ah.. Karang lain karang d gambar.. Hehe!!!
Hehe..ok jua tu..kami jadi model..hahaha
Post a Comment